هشت بخش پولساز با لیزر فایبر


در این مقاله کوتاه با بهکات لیزر همراه باشید تا 8 بخش اقتصادی مهم و پول ساز در زمینه محدوده کاری لیزر فایبر را معرفی کنیم.

دستگاههای برش لیزر فایبر به تدریج در صنایع فرآوری فلز محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. ما معتقدیم که بسیاری از سرمایه گذاران دستگاه لیزر علاقه مند به رسیدن به پاسخ این سوال هستند که کدام صنعت زمینه اصلی کاربرد دستگاه برش لیزر فایبر هستند ، به طوری که برای توسعه بهتر تجارت خود بتوانند استفاده کنند.
در زیر 8 کاربرد اصلی  لیزر برش فلز فایبر را شرح میدهیم؛

صنعت دکوراسیون
با سپاس از سرعت بالا و برش قابل انعطافی که دستگاه برش لیزر فایبر در اختیار ما قرار داده.
بسیاری از طرحهای های پیچیده با سیستم برش لیزر فایبر کارآمد می توانند به سرعت پردازش شوند و نتایج آن به نفع و در خدمت شرکت های دکوراسیون خواهد بود.
هنگامی که مشتریان سفارش طراحی خاصی را داده اند ، می توان متریال مربوطه را پس از طراحی با نرم افزارهای مربوطه (CAD) مستقیماً برش داد.

صنعت خودرو
بسیاری از قطعات فلزی خودرو مانند درب اتومبیل ، لوله اگزوز خودرو ، ترمز و غیره را می توان دقیقاً توسط دستگاه برش فلز لیزر فایبر پردازش کرد.
در مقایسه با روشهای سنتی برش فلزات مانند برش پلاسما ، برش لیزر فایبر دقت فوق العاده و راندمان کار را تضمین می کند که باعث افزایش بهره وری و ایمنی قطعات خودرو می شود.

صنعت تبلیغات
با توجه به تعداد زیاد محصولات متنوع و اختصاصی در صنعت تبلیغات ، روش سنتی پردازش کاملاً ناکارآمد است و برش فلز لیزر فایبر برای صنعت کاملاً مناسب است. مهم نیست که چه نوع طرح هایی وجود دارد ، این دستگاه می تواند برای استفاده دراین صنعت ، محصولات فلزی برش لیزری با کیفیت بالا تولید کند.

صنعت آشپزخانه
امروزه مردم تقاضای بالاتری نسبت به طراحی و کاربرد وسایل آشپزخانه دارند ، بنابراین محصولات مرتبط با آشپزخانه بازار امیدوار کننده ای در سراسر جهان دارند. دستگاه برش لیزر فایبر برای برش فولاد ضد زنگ نازک (استیل استنلس) با سرعت سریع ، دقت بالا ، اثر خوب و سطح برش صاف بسیار مناسب است و می تواند توسعه محصولات سفارشی و اختصاصی را تحقق بخشد.

صنعت روشنایی
در حال حاضر ، قابهای چراغهای روشنایی مجتمع ها و لامپهای معابر در فضای باز از لوله های فلزی بزرگ ساخته شده اند که با انواع برش مختلف تولید می شوند. روش برش سنتی نه تنها از راندمان پایینی برخوردار است بلکه نمی تواند به خدمات شخصی سازی نیز دست یابد. صفحات و برش لوله های فلزی لیزر به درستی به عنوان یک راه حل عالی لیزر برای حل این مشکل خدمت می کنند.

پردازش ورق فلز
دستگاه برش لیزر فایبر برای پردازش ورق ها و لوله های فلزی در صنایع مدرن فرآوری فلز متولد شده است که در آن دقت و بهره وری به طور فزاینده ای مورد نیاز است. برش لیزر فایبر با توجه به نظرات مشتریان ، عملکرد برش قابل اعتماد و بسیار کارآمد را از خود نشان داده است ، همچنین می توانید این مقاله را بررسی کنید تا در مورد ویژگی ها و مزایای لیزرهای فایبر اطلاعات بیشتری کسب کنید.

تجهیزات ورزشی
تجهیزات بدنسازی عمومی و تجهیزات تناسب اندام خانگی در سالهای اخیر به سرعت توسعه یافته اند ، و تقاضای آنها به ویژه در آینده  رو به فزونی است. صنایع تولید تجهیزات بدنسازی با معرفی فن آوری برش فلز لیزر ، در حال پیشرفت هستند.

صنعت لوازم خانگی
با توسعه فن آوری مدرن ، فناوری پردازش سنتی صنعت تولید لوازم خانگی همچنان در حال تغییر و ارتقا است. دستگاه برش لیزر فلزی یکی از روشهای قدرتمند پردازش در صنعت فعلی پردازش فلز است. در فرآیند تولید لوازم خانگی ، چه بخاطر بهبود کیفیت پردازش و چه بهینه سازی ظاهر محصول ، کارهای برش لیزری فایبر زیادی انجام شده است.

دستگاه برش لیزر فایبر از انعطاف پذیری و دقت پردازش غیرقابل مقایسه با روش پردازش سنتی برخوردار است. زیرا از روش "برش بدون تماس" استفاده می کند که نیازی به ساخت قالب و هزینه اضافی ندارد. بنابراین ، فن آوری برش لیزر فایبر می تواند به طور موثری کیفیت محصول را افزایش و هزینه های تولید را کاهش و زحمت فرآوری و مراحل انجام آنرا کاهش دهد ، فن آوری سنتی پردازش ورق فلز را بهبود بخشد و مزایای بیشتری را برای تولید کنندگان به همراه آورد.

انتشار و کپی برداری این مقاله با ذکر آدرس این سایت بلامانع می باشد
www.behcut.ir

  • بهکات را در اینستاگرام دنبال کنید

    ارتباط با پشتیبان


پاسخگویی هفت روز هفته،از ساعت 8 صبح الی 24
021-26145293
09301753547
09227041031
  info[at]behcut.com

© Copyright 2020 - All rights reserved by behcut.com - Developed: Mohsen Kharazi