برش لیزری فلزات



برش استیل و آهن و فلزات رنگی

برش استیل و سایر فلزات یکی از سخت ترین فرآیندهایی است که بر روی فلزات انجام میشود  که به علت ماهیت بسیار سخت این نوع متریال و از طرفی قیمت بالایی که دارند نیازمند روشی دقیق و به صرفه و قوی برای برش بوده تا از ضرر و زیان ناشی از خطاهای بازگشت ناپذیر احتمالی جلوگیری نموده و برشی دقیق و کنترل شده و با کیفیت را به ارمغان آورد.
دستگاه های برش لیزری فلزات امروزه قادر به برش طرح هایی با ابعاد کمتر از 1 میلیمتر تا ابعاد وسیع با برترین کیفیت را دارا می باشند.
امروزه و با گسترش و نیاز روز افزون به استفاده هرچه بهتر از فلزات در صنایع و صنوف مختلف، تقاضا برای فرآوری و بخصوص برشی با کیفیت و دقیق جهت استفاده هرچه بهینه تر از فلزات رو به افزایش است.
از اینرو تجهیزات و دستگاههای برش لیزری فلزات، جایگاه ویژه ای در صنعت برای خود فراهم آورده تا بدینوسیله سهم بسیار بزرگی از بازار عظیم برش فلزات را از آن خود نماید.
برش لیزر فلزات قابلیتهای بسیاری نظیر برش طرحهای بسیار پیچیده و ظریف با بهترین کیفیت و بدون هیچگونه پلیسه و خلل و فرج و دوده و همچنین برش فلزات در ابعاد بسیار کوچک در حد کسری از میلیمتر تا ابعاد بزرگ در اندازه های بیش از 3 متر را در اختیار مصرف کننده قرار میدهد.


 

قیمت برش استیل و آهن و نحوه محاسبه آن


نحوه محاسبه نرخ خدمات برش استیل و آهن ن تابع متغیرها و مولفه های مشخصی می باشد از جمله آنها ؛تیراژ مورد نظر، متریال ضخامت آن و گاز مصرفی،تعداد پانچ و بسیاری دیگر از موارد  مرسوم.
با این حال و به جهت آشنایی و  اطلاع بازدیدکنندگان و مشتریان گرامی و در جهت پاسخ به درخواست بسیاری از کاربران  محترم ،به صورت کلی  موارد اصلی تاثیر گذار بر تعرفه گذاری ذکر میشود.
 قیمت و تعرفه خدمات برش لیزر فلزات هم اکنون  و در سال  1399 به این شرح میباشد:
برش آهن با  گاز اکسیژن ؛رنج تعرفه  خدمات  بر اساس مولفه های ذکر شده به ازای هر میلیمتر  از ۱۲ الی ۱۸ ریال
برش استیل استنلس و گالوانیزه با  گاز اکسیژن یا هوا به ازای هر میلیمتر  از  23 الی 28  ريال
برش استیل استنلس و گالوانیزه با گاز نیتروژن به ازای هر میلیمتر  از ۳۵ الی ۴۵ ریال
برش  مس برنج  و آلومینیوم  با گاز نیتروژن به ازای هر میلیمتر  ۴۵  الی ۶۰ ريال
در نظر داشته باشید این  تعرفه ها بر اساس خدمات  تیراژ لحاظ گردیده و نرخ کلی و اولیه می باشد و و بسیاری موارد دیگر از جمله مواردی که قبلا ذکر شده به علاوه موارد فنی نظیر تعداد پانچ و سوراخکاری ، طراحی ،نمونه گیری  و بسیاری موارد دیگر با تعرفه های توافقی  به این مبالغ قاعدتاً اضافه خواهد شد.
 و هم چنین در نظر داشته باشیم  با توجه به شرایط تورمی و اقتصادی موجود ، نرخ نامه ها به روز گردیده  و  معیار دقیقی برای قیمت گذاری نهایی نمی باشند.
در انتهای مطلب و بطور مختصر، برش لیزری فلزات اکنون بدلیل سرعت بسیار بالا در برش فلزات، توام با کیفیتی بی رقیب و مثال زدنی و از همه مهمتر، قیمتی کاملا به صرفه و اقتصادی و نیز قابلیت کنترل و برنامه پذیری بسیار بالا، گزینه و انتخاب شماره یک در برش فلزاتی نظیر استیل آهن، استیل استینلس، آلومینیوم میباشد.

اکنون مجموعه بهکات لیزر با دارا بودن به روزترین و قدرتمندترین تجهیزات برش لیزری فلزات قادر به برش انواع فلزات اعم از استیل،آهن،آلومینیوم و برنج را با بهترین کیفیت دارا بوده و آماده خدمات دهی به صنوف مختلف میباشد.

گالری تصاویر برش لیزری فلزات

خدمات و محصولات مشابه

حکاکی و برش لیزری پلکسی

حکاکی و برش لیزری پلکسی

برش پلکسی گلس پلکسی گلس یا به اختصار "پلکسی" نوعی از متریال...

ماکت پازلهای چوبی

ماکت پازلهای چوبی

ببیس

پازلهای چوبی

پازلهای چوبی

حکاکی و برش لیزری چوب

حکاکی و برش لیزری چوب

برش لیزر چوب برش لیزری چوب، امروزه برای برش چوبهای ام دی...

  • بهکات را در اینستاگرام دنبال کنید

    ارتباط با پشتیبان


پاسخگویی هفت روز هفته،از ساعت 8 صبح الی 24
021-26145293
09301753547
09227041031
  info[at]behcut.com

© Copyright 2020 - All rights reserved by behcut.com - Developed: Mohsen Kharazi