حکاکی و برش لیزری چوب



برش لیزر چوب


برش لیزری چوب، امروزه برای برش چوبهای ام دی اف روکش شده به هدف تولید محصولات بسیار متنوع، بهترین و به صرفه ترین و مناسبترین روشهاست.
این دستگاهها قادر به برش چوب تا ضخامت 25 میلیمتر را با بیشترین دقت و کیفیت دارا بوده و قادر به پیاده سازی انواع مختلف طرحهای پیچیده با کوچکترین جزییات در کمترین زمان ممکن میباشند.
روند پیاده سازی طرحهای لیزری به گونه ای است که تنها کافیست طرح و ایده خود را به کمک نرم افزارهای طراحی خطی نظیر اتوکد، کورل دراو و... طراحی نموده و به کمک یک دستگاه لیزر آنرا به مرحله پیاده سازی برسانید. نتیجه کار میتواند یک محصول یا ایده ناب برای تولید و روانه سازی به بازار و یا برای استفاده شخصی باشد.
از چوب در تولیدات لیزری در محصولاتی نظیر انواع جعبه های دمنوش و پذیرائی، جعبه های ساعت، جعبه های هدیه و فانتزی،انواع لوازم دکوری و تزئینی،شلف،آباژور و لوسترهای فانتزی چوبی،جعبه دستمال کاغذی،استندهای فروشگاهی و آرایشگاهی و هزاران کاربرد دیگر میتوان استفاده نمود.
نوع چوبهای استفاده شده در محصولاتی لیزری، اغلب وارداتی بوده و به نام چوبهای واناچای بین تولیدکنندگان شناخته میشوند، نوع ارزانتر و البته با کیفیت بسیار پایین که به اسکی چای معروف هستن نیز در بازار موجود بوده که البته به علت کیفیت نازل و سختی برش آنها،قالبا به ندرت استفاده میشود.

حکاکی لیزر چوب


امروزه برای سفارشی سازی و یا تولید محصولات با درج لوگو و مشخصات اختصاصی نظیر شماره تماس و آدرس، بهترین گزینه استفاده از دستگاه های برش و حکاکی لیزری میباشد.بعنوان مثال اگر محصولی را تولید کرده اید و میخواهید لوگوی خود را بر روی آن بصورت دائمی و خدشه ناپذیر درج کنید، اینجا، لیزر است که بهترین پیشنهاد خواهد بود. یا اگر جعبه چوبی با مارک و لوگو و مشخصات اختصاصی خود را میخواید، باز هم لیزر ،مناسبترین راهکار بوده که در سریعترین زمان و با دقتی مثال زدنی ،آنرا به شما ارائه خواهد داد.
از حکاکی لیزری چوب در زمینه تولید انواع جاکلیدی تبلیغاتی، حکاکی بر روی بدنه تجهیزات و تولیدات چوبی و بسیاری موارد دیگر میتوان بهره برد.

قیمت حکاکی و برش چوب


برای محاسبه اجرت حکاکی وبرش چوب مواردی چون، نوع برش،هزینه های مربوط به مونتاژ احتمالی، بسته بندی،هزینه متریال، ابعاد سطح کار، ابعاد و حجم طرح، عمق حکاکی مورد نظر و دقت مورد نیاز، مدت زمان برش و هر ضرب حکاکی، و بویژه تیراژ درخواستی، در نظر گرفته شده و بعد از اجرای کامل یک نمونه واقعی، قیمت دقیق اعلام میشود.

عطف به توضیحاتی که قبلا در این سایت ارایه شده، متاسفانه اغلب خدمات گیرندگان و مشتریان خدمات لیزر برای بدست آوردن قیمت نهایی، صرفا با سوال دقیقه ای چند؟! گمان میکنند که بهترین شیوه را برگزیده اند. هرچند که این شیوه قیمت دهی بخصوص در بین خدمات دهندگان اغلب تازه کار و حتی با سابقه، بسیار مرسوم است،توصیه ویژه میشود که برای محاسبه دقیق قیمت ، به دلایل تکنیکی،حتما بصورت حضوری به چند مرکز خدمات لیزر معتمد و معتبر مراجعه نموده و بعد از ارائه طرح سفارش، قیمت هر عدد کار کامل را بر اساس تیراژ مورد نظر خود دریافت نمایید و در نهایت با مقایسه کیفیت کار انجام شده و قیمت اعلام شده هر یک از آنها ، اقدام به انتخاب بهترین گزینه نمایید.

 هم اکنون اجرت ارائه دهندگان خدمات لیزر صرفا برای برش چوب، از حدود دقیقه ای 800 تومان و برای حکاکی روی چوب، مبلغی از حداقل حدود 500 تومان به بالا برای تیراژهای مختلف و بسته به مواردی که ذکر شد تعیین میگردد که سایر هزینه های مربوطه نیز به این ارقام اضافه خواهد شد.

انتخاب خدمات لیزر مناسب!


اگر به دنبال دریافت خدمات حکاکی و برش چوب و مولتی استایل با قیمتهای مناسب و کیفیت مطلوب هستین، میتوانید برای دریافت خدمات و اطلاعات کاملتر و همچنین مشاوره در این زمینه با ما در بهکات در تمام ساعات روز تماس حاصل نموده و راهنمایی های لازم را در اختیار بگیرید.

گالری تصاویر حکاکی و برش لیزری چوب

خدمات و محصولات مشابه

استند اسمی

استند اسمی

استند اسمی نوعی جدید از دکوری های فانتزی و هدایای خلاقانه است...

حکاکی لیزری فلزات

حکاکی لیزری فلزات

حکاکی استیل و سایر فلزات حکاکی فلزات و درج مشخصات و علائم...

حکاکی و برش لیزری چوب

حکاکی و برش لیزری چوب

برش لیزر چوب برش لیزری چوب، امروزه برای برش چوبهای ام دی...

آباژور چهره (بالبینگ)

آباژور چهره (بالبینگ)

آباژور چهره سه بعدی آباژور چهره بهکات با تحویل فوری و ارسال از تهران...

  • بهکات را در اینستاگرام دنبال کنید

    ارتباط با پشتیبان


پاسخگویی هفت روز هفته،از ساعت 8 صبح الی 24
021-26145293
09301753547
09227041031
  info[at]behcut.com

© Copyright 2020 - All rights reserved by behcut.com - Developed: Mohsen Kharazi