حکاکی لیزری فلزات



حکاکی استیل و سایر فلزات

حکاکی فلزات و درج مشخصات و علائم بر روی فلزات به دلیل نفوذپذیری بسیار سخت ساختار فلز ، از جمله مواری بوده که همواره برای دستیابی به آن روشهای مختلفی از جمله روش الکتروشیمیایی و بسیاری موارد دیگر ابداع گردیده و تا امروز نیز استفاده میشود.
اما بدلایلی نظیر زمانبر بودن،طرح پذیری بسیار سخت، دقت و کیفیت نامطلوب و هزینه نسبی بالا ، همواره چالش برانگیز بوده ولذا اکنون با بهره گیری از تکنولوژی حکاکی لیزری ، نه تنها به نیازهای مذکور پاسخ داده شده بلکه حکاکی لیزری فلزات ، طیف وسیعی از نیازهای جدید را بصورت خلاقانه بوجود آورده و کاربردهای متعددی را از حکاکی لیزری فلزات معرفی نموده و همه روزه تقاضا برای استفاده از قابلیت حکاکی لیزری  رو به فزونی گذاشته است.
 دستگاه های لیزر فلزات ، توانایی حکاکی انواع طرح،نوشته،لوگو،بارکد،اعداد و اشکال در طرح های مختلف با کیفیتی بی رقیب و اثری بازگشت ناپذیر و دائمی و عدم خدشه پذیری و قیمتی بسیار مقرون به صرفه با سرعت بسیار بالا ، بهترین گزینه برای حکاکی روی فلزات میباشند.
خدمات و قابلیتهایی که مرتبط با این نوع حکاکی میگردد شامل درج بارکد، سریال نامبر، QR Code ،تاریخ زنی، لوگو ،طرح و برند میباشد که در تمامی موارد ،حکاکی بوسبله لیزر بصورت دائم و همیشگی و حتی غیرقابل مخدوش شدن بوده و لذا از مطمعن ترین و سریعترین نوع از این خدمات است.
لازم به ذکر است که حکاکی بوسیله تکنولوژی لیزر این قابلیت را ایجاد میکند که بسته به نوع و ضخامت قطعه مورد نظر ، عمق حک دلخواه را بوجود آورد بگونه ای که با استفاده از مجموعه و تجهیزات قدرتمندی که بهکات لیزر در اختیار دارد قادر به انجام حکاکی های کاملا سطحی و در طیف رنگ تیره و روشن و حکاکی عمیق تا عمق 1 میلیمتر را دارا میباشیم.


تعرفه و قیمت حکاکی استیل


تعرفه و قیمت خدمات حکاکی فلزات به وسیله لیزر مانند سایر خدمات  تابع  مواردی چون تعداد کار مورد نظر ،ابعاد کار و طرح ، زمان مورد نیاز برای هر ضرب  لیزر و همچنین  سطحی و یا عمیق انجام شدن حکاکی بوده و با توجه به  مولفه های ذکر شده هم اکنون  دربین خدمات دهندگان این صنف حدودا  قیمتی از400 تومان به بالا را میتوان در نظر داشت


برخی خدمات مربوط به حکاکی فلزات


حکاکی لیزری انواع هدایای تبلیغاتی نظیر خودکار،جاکلیدی،لیوان،جاکارتی و...
درج بارکد و QR code  لیزری بر روی محضولات و قطعات بصورت دائمی و همیشگی
حکاکی و درج لیزری سریال نامبر و کد بر روی انواع سطوح فلزی
حکاکی لیزری پلاک استیل مورد استفاده در سالنامه ها
حکاکی لیزری لوگو و مشخصات بر روی تمامی سطوح مورد نظر
و ...


گالری تصاویر حکاکی لیزری فلزات

خدمات و محصولات مشابه

حک و برش چرم،پارچه،نمد

حک و برش چرم،پارچه،نمد

برش پارچه و چرم با لیزر؟ با گسترش هر روزه صنعت و...

حکاکی لیزری فلزات

حکاکی لیزری فلزات

حکاکی استیل و سایر فلزات حکاکی فلزات و درج مشخصات و علائم...

پازلهای چوبی

پازلهای چوبی

استند اسمی

استند اسمی

استند اسمی نوعی جدید از دکوری های فانتزی و هدایای خلاقانه است...

  • بهکات را در اینستاگرام دنبال کنید

    ارتباط با پشتیبان


پاسخگویی هفت روز هفته،از ساعت 8 صبح الی 24
021-26145293
09301753547
09227041031
  info[at]behcut.com

© Copyright 2020 - All rights reserved by behcut.com - Developed: Mohsen Kharazi