حکاکی و برش لیزری پلکسی



برش پلکسی گلس

پلکسی گلس یا به اختصار "پلکسی" نوعی از متریال های مدرن با نام تجاری آکرلیک میباشد که در صنعت دکوراسیون و دسته گسترده ای از محصولات مختلف امروزه کاربردهای گوناگون و جایگاه منحصر به فردی پیدا کرده است. پلکسی گلس در رنگها و ضخامتهای مختلف عرضه میگردد.
برش لیزری پلکسی گلس بهترین و تنها شیوه مناسب برای فرآوری این متریال مدرن بوده که در طیف گسترده ای از صنوف و صنایع نظیر تابلوسازی، ساخت جعبه های لوکس گل و هدایا و ..، ساعتهای دکوراتیو بسیار شیک و مدرن. و همچنین در ساخت نماهای مدرن و دکوراسون داخلی که هم اکنون تعدادی از ساختمانها و فروشگاه های و مراکز خرید در حال استفاده از آن میباشند.
برش پلکسی گلس با دستگاه های برش لیزری کیفیتی بی رقیب داشته و بعلت دقت بالای برش بکار رفته و همچنین کیفیت و ظرافت حاصله در لبه خطوط برش خورده وهمچنین عدم بهم خوردگی سطح پلکسی در اثر حرارت ایجاد شده توسط اشعه لیزر، باعث شده تا این شیوه برش پلکسی در بین تمامی مصرف کنندگان این متریال پر استفاده و در عین حال ارزشمند مورد استفاده مداوم قرارگیرد.

حکاکی پلکسی گلس

ورقهای پلکسی همانطور که بیان شد در تنوع رنگی و ضخامتهای گوناگون تولید و روانه بازار میشوند.از این رو پلکسی های شفاف به لحاظ ظاهری،کاملا مشابه شیشه بوده و از این جهت در کاربردهایی نظیر دکوراسون که امکان حکاکی مانندگار بر روی شیشه به صورت مطلوب وجود ندارد،پلکسی گلس یک گزینه ایده آل برای جایگزینی شیشهمیباشد. یکی دیگر از کاربردهای لیزر پلکسی که اخیرا بسیار مورد استقبال قرار گرفته، تولید آباژورهای سه بعدی بوده که از همین سایت بهکات نیز میتوانید سفارش داده و خرید نمایید. در این محصول نیز بواسطه اشعه لیزر،طرح مورد نظر را بر روی یک ورق شفاف پلکسی گلس حکاکی نموده و منصولی خارق العاده حاصل میشود.
از کاربردهای دیگر حکاکی بر روی پلکسی، میتوان ساخت و حکاکی کارت ویزیتهای شخصی بسیار خاص و متفاوت را نام برد و همچنین پلاکهای رنگیه منحصر به فردا با حکاکی لوگو و یا اسم و مشخصات مورد نظر.

قیمت برش پلکسی گلس

قیمت خدمات برش و حکاکی پلگسی گلس نیز برحسب تیراژ درخواستی سفارش دهنده و ضخامت ورق مورد استفاده و همچنین حجم و زمانبر بودن اجرای طرح و سفارش مورد نظر، متفاوت بوده و شیوه های مختلفی برای آن توسط ارائه دهندگان خدمات برش اعمال میگردد، معمولترین روشی که اکثر خدمات گیرندگان از آن اطلاع دارند، قیمت دهی بر اساس اجرت هر دقیقه لیرز میباشد که قیمتهای متنوعی بین 1000 تومان تا بیش از 3000 تومان به ازای هر دقیقه زمان برش ،برای سفارشات عمده، توسط خدمات دهندگان اعلام میشود.که صد البته این قیمت برای سفارشات تک و تیراژ پایین بهیچ عنوان اعمال نمیشود.
ولی ما به دلایل فنی و تکنیکی بسیاری که متاسفانه مشتریان از آنها بی اطلاع هستند،هرگز توصیه نمیکنیم که این روش محاسبه دقیقه ای را برای بدست آوردن هزینه خدمات مورد نظر خود لحاظ نمایند. توصیه ما مراجعه حضوری به تعدادی از لیزرکاران معتبر و در دسترس خود و ارائه طرح سفارش، و بدست آوردن قیمت یک عدد از کار، به ازای تیراژ تعیین شده میباشد..بدین ترتیب فارق از هرگونه بحث و موارد قابل پیش بینی میتوانید قیمت دقیق خود را بدست آورید.

خدمات برش و حکاکی لیزر پلکسی را از بهکات بخواهید

قابلیت حکاکی و برش لیزری پلکسی گلس امروزه جایگاه و عرصه بزرگی برای خود فراهم آورده و همچنان جزو پر استفاده ترین متریالها و در بسیاری موارد دکوراتیو جایگزینی بسیار مناسب برای شیشه میباشد.
مجموعه و تجهیزات بهکات لیزر هم اکنون قادر به فرآوری، برش و حکاکی لیزری پلکسی گلس در ضخامتهای 1 الی 25 میلیمتر با کیفیت مطلوب میباشد.


گالری تصاویر حکاکی و برش لیزری پلکسی

خدمات و محصولات مشابه

برش لیزری فلزات

برش لیزری فلزات

برش استیل و آهن و فلزات رنگی برش استیل و سایر فلزات...

حکاکی و برش لیزری پلکسی

حکاکی و برش لیزری پلکسی

برش پلکسی گلس پلکسی گلس یا به اختصار "پلکسی" نوعی از متریال...

ماکت پازلهای چوبی

ماکت پازلهای چوبی

ببیس

حکاکی لیزری فلزات

حکاکی لیزری فلزات

حکاکی استیل و سایر فلزات حکاکی فلزات و درج مشخصات و علائم...

  • بهکات را در اینستاگرام دنبال کنید

    ارتباط با پشتیبان


پاسخگویی هفت روز هفته،از ساعت 8 صبح الی 24
021-26145293
09301753547
09227041031
  info[at]behcut.com

© Copyright 2020 - All rights reserved by behcut.com - Developed: Mohsen Kharazi