آباژور چهره سه بعدی چیست


اباژورهای نورانی چهره سه بعدی

تقریبا چهار سالی است که بطور حرفه ای ،محصولی با عناوین مختلفی همچون اباژور چهره، بالبینگ چهره ،تندیس چهره و نامهای متعدد دیگر در صفحات اینستاگرام و سایتهای اینترنتی و کانالهای مجازی در حال تبلیغ و جذب مشتری میباشد که بسیاری از ما هنوز هم از ماهیت دقیق آن مطلع نیستیم.

آباژور چهره بطور کلی از از یک قسمت طلق شفاف از جنس پلکسی گلس که چهره و عکس بر روی آن حک میشود بعلاوه یک پایه نگهدارنده(معمولا چوبی) حاوی یک رشته ال ای دی برای نورپردازی آباژور،تشکیل میشود.

عکسهای مختلفی که در شرایط مختلف با دوربینهای حرفه ای مرسوم و حتی گوشی های موبایلمان از ما ،تصویری را ماندگار نموده اند را به راحتی میتوان بر روی این محصول به گونه ای رویایی و برای همیشه حک نمود و بعد از هر بار استفاده از این آباژورهای سه بعدی، گویی تصاویر و خاطرات دوباره در ذهن تکرار میشوند.
 

آیا چاپ عکس بر روی شیشه انجام میشود؟

بطور خلاصه باید بگوییم خیر ،اینطور نیست. در واقع در آباژورهای سه بعدی بهکات ،تصویر بر روی یک متریال صنعتی با نام پلکسی گلس و بصورت لیزری حکاکی میگردد. تصاویر به این دلیل که بر روی یک سطح اصطلاحا شیشه ای مانند شفاف، چاپ شده و به صورت متوازن بر روی سطح آن نوری یکدست تاباینده میشود و از هر زوایه ای و حتی از پشت آن قابل رویت است، عنوان ابازور سه بعدی نیز به خود گرفته و قالبا نیز با همین عنوان اباژور سه بعدی در بین مردم و بازدیدکنندگان آن شناخته میشود.


ساختار و نحوه ساخت آباژور چهره سه بعدی چهره

در آینده ای نزدیک و در مقاله ای مفصل در مورد مراحل ساخت و همچنین نحوه آماده سازی اباژورهای چهره یا همان بالبینگ ها به طور اختصاصی در سایت بهکات ،یادداشتی را خدمت بازدیدکنندگان گرامی و همچنین مشتاقان به آن ارائه خواهیم نمود.
اما پیش از آن و در این بخش به طور اجمالی با نحوه آماده سازی اباژورهای چهره سه بعدی آشنا میشویم.
اگر خواهان سفارش و در اختیار داشتن یک بالبینگ یا آباژور هستیم در ابتدای کار باید یک عکس با مشخصات مناسب نظیر نور استاندار بر روی فضای عکس، ریزولوشن و کیفیت مطلوب عکس و همچنین کادربندی مناسب عکس ، تهیه کنیم. برای اینکار به راحتی با جستجو در بین عکسهایی که در گوشی موبایل شخصی و یا حافظه کامپیوتر و یا حتی در صفحات مجازی و پروفایلهای اینترنتی که از شخص مورد نظر در اختیار داریم، و انتخاب بهترین بین آنها مرحله اول انجام میپذیرد.
اکنون با در اختیار گذاشتن آن به مرکزی همچون بهکات، که سفارشات مربوط به آباژور چهره را پذیزا میباشد،  کار بر روی عکس و آماده سازی آباژور چهره سه بعدی آغاز میشود.
در این مرحله ،طراحان و گرافیستهای مجموعه بهکات، عکس مورد نظر را برای مرحله چاپ عکس بر روی شیشه (حکاکی عکس بر روی پلکسی شفاف) آماده مینمایند.
عکس پس آماده سازی جهت پیاده سازی نهایی و از طریق نرم افزارهای مربوطه، به دستگاه حکاکی لیزری ارسال شده و از این به بعد، ادامه کار با دستگاه لیزر حکاکی خواهد بود.
در نهایت عکس با مشخصات و پارامترهای داده شده ، از دستگاه خارج و بر روی یک پایه معمولا چوبی که حاوی یک رشته ال ای دی جهت نورپردازی روی عکس حکاکی شده میباشد قرار میگیرد.
عکس برای حکاکی طراحی شده و دستگاه لیزر نیز آن را بر روی پلگسی گلس حکاکی نموده و روی یک پایه نورپردازی قرار گرفته است. حال تنها با اتصال آباژور سه بعدی محیا شده به برق ، یک صحنه به یاد ماندنی شکل میگیرد. 
عکسی که ظاهرا بر روی شیشه چاپ شده و با نوری ملایم و خیره کننده ، عکس عزیزانمان را روشنایی میبخشد.

آباژور چهره 16 رنگ قابل کنترل

فکر میکنید تنها این عکس چاپ شده بر روی شیشه با یک رنگ نور کافی نیست؟!
بسیار خب. اگر همین آباژور چهره نورانی ، با چندین نور رنگین که بتوان به دلخواه هر رنگی را برای آن انتخاب کرد و یا حتی رقص نورهای متفاوت به آن داد، مجهز شود چطور؟ به نظر ، به این راحتی میتوان طیف مشتاقان اباژور چهره را گسترش داد.

آباژور چهره موزیکال

ما باز هم آنرا تجملاتی تر میکنیم؛ آباژور چهره سه بعدی را روشن میکنیم و میخواهیم که حتی در هنگام تماشای آن ، از لذت گوش دادن به هر موسیقی دلنشین و خاطره انگیزی که در اختیار داریم بهره ببریم.
آباژورهای چهره موزیکال، به راحتی این امکان را برای ما فراهم میکنند تا با بهره گیری از وسایل و تجهیزات ارتباطی نظیر کابل اتصال گوشی موبایل، حافظه های فلش، و حتی بلوتوث لپ تاپ و گوشی موبایل، بتوانیم در فضای اتاقمان از یک محصول کامل و زیبا تا سالیان متوالی لذت ببریم و در صورتی که قصد هدیه دادن آباژور به شخصی داریم ، این حس را به او نیز انتقال داده ، و اینچنین، هر گاه او نیز در حال استفاده و تماشای هدیه خود میباشد، قطعا یادی هم از کسی که این آباژور را به وی پیشکش نموده خواهد کرد.
ودر نهایت هر 3 حالت ذکر شده برای بالبینگها ، قابلیت ترکیب با یکدیگر را دارا میباشند. یعنی این محصول را میتوان بصورت آباژور سه بعدی تک رنگ، آباژور سه بعدی تک رنگ موزیکال،آباژور سه بعدی 16 رنگ،آباژور سه بعدی 16 رنگ موزیکال هم اکنون از سایت بهکات خریداری و دریافت نمایید.
انتشار و کپی برداری این مقاله با ذکر آدرس این سایت بلامانع می باشد
www.behcut.ir

  • بهکات را در اینستاگرام دنبال کنید

    ارتباط با پشتیبان


پاسخگویی هفت روز هفته،از ساعت 8 صبح الی 24
021-26145293
09301753547
09227041031
  info[at]behcut.com

© Copyright 2020 - All rights reserved by behcut.com - Developed: Mohsen Kharazi