حک و برش چرم،پارچه،نمد



برش پارچه و چرم با لیزر؟


با گسترش هر روزه صنعت و تلفیق آن با دنیای پوشاک و مد ، شاهد استفاده از ابزارآلات و تجهیزاتی مانند لیزر در صنوفی که به هر نحوی از متریالهایی مانند چرم،پارچه،فوم و نمد استفاده میکنند هستیم. ماشین آلات و تکنولوژی لیزر به دلیل قابلیت برنامه پذیری و انعطاف بسیار بالا در پیاده نمودن پیچیده ترین طرح ها بر روی این قبیل مواد ،امروزه پرکابرد ترین، سریعترین و ارزانترین روشهاست که جایگزین روشهای منسوخ شده قدیمی گردیده است.
در همین چند سال اخیر، شاهد موج وسیعی از استقبال و تغییر روش تولیدکنندگان محصولات پارچه ای و چرمی در استفاده از دستگاههای برش لیزری در مراحل فرآوری محصولات خود هستیم.
اما دلیل این بهره برداری فزاینده از ماشین آلات برش لیزردراین صنف چیست؟ پاسخ را در سرعت بالا و مدیریت هزینه مثال زدنی که برش لیزر در پیش پا میگذارد باید یافت؛


مزایای برش پارچه،چرم و نمد با لیزر


-برش دقیق و با ظرافت بسیار بالا و در کوچکترین ابعاد ممکن

-سرعت فوق العاده خیره کننده در قیاس با سایر روشهای رایج و سنتی

-پرت کار و ضایعات بسیار کمتر که خود باعث کاهش هزینه های تولید بصورت کاملا محسوس میشود.

-انعطاف بالای سیستم های برش لیزری در پیاده سازی و تغییر لحظه ای طرح های مختلف.

-قیمت و اجرت بسیار ارزان برش لیزری


صرفا همین دلایل فوق باعث شده که از سالها قبل ، تولید کنندگان عمده کیف و کفش در همین کشور خودمان، دستگاههای پرس قدیمی و نه چندان کارآمد خود را کنار گذاشته و از برش لیزری برای سرعت بخشیدن به تولید و همچنین کاهش چشمگیر هزینه های و افزایش سود دهی خود بهره برداری کامل را بعمل آورند.

هم اکنون نیز طیف وسیعی از تولید کنندگانی که هر یک به نحوی از پارچه و یا نمد و چرم به طریقی در تولیدات خود بصورت مستقیم یا غیرمستقیم استفاده میکنند،مانند تولید کنندگان لباس کودک، البسه عروس و.. ،تولید کنندگان رومیزی های پارچه ای، تولید کنندگان کیفهای چرمی مصنوعی و طبیعی، صنف روکش سازی،تولید کنندگان مبلمان، کارگاه های عروسک سازی و کارگاه های دستبندهای چرمی و صنایع دستی و بسیاری دیگر از مشاغل، یا در حال استفاده از برش لیزری هستند و یا در آستانه تغییر رویه کاری خود به این سمت هستند.چرا که نه؟! اولین گزینه هر تولید کننده برای بهره وری و سود دهی بیشتر، مدیریت هزینه ها و استفاده از راهکارهای ارزان سازی تولید بوده و خواهد بود.

قیمت برش پارچه و چرم


باز هم تاکید و توصیه ما در مجموعه بهکات، برای بدست آوردن قیمت دقیق و مناسب، مراجعه حضوری در مراکز معتبر ارائه خدمات برش لیزری و ارائه طرح و اجرای یک عدد از کار مورد نظر و بدست آوردن قیمت نهایی بر اساس تیراژ درخواستی بوده ،تا از سردرگمی در بین حجم عظیمی از قیمتهای مختلف و شرایط کاری متفاوت جلوگیری کرده و همچنین انتخاب بهترین و سریعترین گزینه با اطمینان برای شما حاصل شود.
هم اکنون و در بین ارائه دهندگان خدمات لیزر، قیمتهایی که بر اساس اجرت هر دقیقه لیزر پارچه ارائه میشود از دقیقه ای حداقل 1000 تومان به بالا بعلاوه سایر هزینه های مربوط و مواردی از قبیل نوع جنس،ضخامت، تیراژ و برخی موارد دیگر میباشد.

انتخاب خدمات برش پارچه و چرم


اگر نیاز به مشاوره و یا دریافت اطلاعات دقیقتر و کاملتر در زمینه حکاکی و برش پارچه،حکاکی و برش چرم و حکاکی و برش نمد دارید،حتما با بهکات در تمام ساعات روز تماس حاصل نموده و از خدمات ما بهره مند شوید.

گالری تصاویر حک و برش چرم،پارچه،نمد

خدمات و محصولات مشابه

حک و برش چرم،پارچه،نمد

حک و برش چرم،پارچه،نمد

برش پارچه و چرم با لیزر؟ با گسترش هر روزه صنعت و...

حکاکی و برش لیزری چوب

حکاکی و برش لیزری چوب

برش لیزر چوب برش لیزری چوب، امروزه برای برش چوبهای ام دی...

ماکت پازلهای چوبی

ماکت پازلهای چوبی

ببیس

حکاکی لیزری فلزات

حکاکی لیزری فلزات

حکاکی استیل و سایر فلزات حکاکی فلزات و درج مشخصات و علائم...

  • بهکات را در اینستاگرام دنبال کنید

    ارتباط با پشتیبان


پاسخگویی هفت روز هفته،از ساعت 8 صبح الی 24
021-26145293
09301753547
09227041031
  info[at]behcut.com

© Copyright 2020 - All rights reserved by behcut.com - Developed: Mohsen Kharazi